Szkolenie dla menedżerów

Skuteczne metody budowania trwałego zaangażowania,
dbałości o zasoby energetyczne i realizację podstawowych potrzeb pracowników

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przybliżyć kadrze zarządzającej współczesne wyniki i metody implementacji badań naukowych na temat pulsu wydajności, którego wykorzystanie umożliwia osiągnięcie najwyższych wyników przy poszanowaniu zasobów energetycznych i uniknięciu syndromu wypalenia zawodowego.

Efekty

Praktyczne nauczenie się rozpoznania podstawowych potrzeb pracowników oraz zaspokajania ich podczas codziennej pracy umożliwi wprowadzenie stałych zmian realnie wspierających zaangażowanie i kreatywności zespołów.

Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych w oparciu inteligencję emocjonalną pozwoli przekonać członków zespołu do dawania z siebie tego, co najlepsze i lojalnego włączenia się w budowanie stabilnie dobrych wyników.

Program warsztatów

Co

Dlaczego?

1.
Czy stać nas na więcej?
Na czym polega pułapka stałego podnoszenia tzw. wydajności?

Opracowanie indywidualnego planu zamiany nawyków w kierunku długoterminowej poprawy wyników i satysfakcji. Sposoby korzystania ze wsparcia i okazywania wsparcia, jako gwarancja pokonania nieodłącznych kryzysów.

2.
Puls wydajności. Skąd biorą się prawdziwie dobrzy pracownicy i prawdziwie dobre wyniki?

Odpowiedź na pytanie „Co czyni mistrza?” Talent? Ćwiczenie? Kogo zatrudniać i jak go rozwijać? Jak zadbać o tych, którzy już są?

3.
Piramida Maslowa w praktyce, czyli zaspokojenie podstawowych potrzeb kluczem do zaangażowania w pracę.

Warsztatowe opracowanie mapy potrzeb, których zaspokojenie przynosi poczucie, ze jest się na właściwym miejscu, niezależnie od miejsca. Praktyczne ćwiczenia diagnozowania, o co tak naprawdę chodzi niezadowolonym ludziom.

4.
Akcja Regeneracja – jak płonąć, by się nie spalić. O skutecznym zarządzaniu energią jednostek i zespołu.

Nakreślanie i powiększanie swojej strefy wpływu. Akceptacja strefy zależności. Praca na emocjach, jako klucz do ochrony swoich zasobów. Ćwiczenia , pożyteczne nawyki, metody zastosowania w konkretnych sytuacjach.

5.
Dlaczego oni odchodzą? Najbardziej zaniedbywana potrzeba pracowników.

Warto doceniać. Warsztatowe ćwiczenia z tego, jak naturalnie i bez korporacyjnej nowomowy okazać ludziom szacunek za ich wysiłek. Jak pobudzi ich do wysiłku?

6.
Jaki pan, taki kram. Praktyczne sposoby dbania o dobrostan swój i swoich ludzi kluczem do stabilnych wyników działów i organizacji.

Opracowanie indywidualnego planu zamiany nawyków w kierunku długoterminowej poprawy wyników i satysfakcji. Sposoby korzystania ze wsparcia i okazywania wsparcia, jako gwarancja pokonania nieodłącznych kryzysów.

Zamów szkolenia

  • 7 godzinne warsztaty dla grupy do 10 osób
  • materiały edukacyjne dla uczestników
  • zdalne konsultacje z ekspertem (do 3 roboczych godzin)

  • Wartość usługi: 3 700 zł brutto

    Opłata nie obejmuje ewentualnych kosztów dojazdu oraz wynajmu miejsca. Proponowane miejsce szkoleń - kameralny pensjonat w Kazimierzu Dolnym.

    Szukasz innych form wsparcia dla swoich pracowników? Napisz do nas. Poszukamy wspólnie rozwiązań.